تلاش تایر ایرانیان

تلاش تایر ایرانیان

تلاش تایر ایرانیان

041-33332790
0 سبد خرید
معرفی لاستیک نانکن(نانکنگ)

معرفی لاستیک نانکن(نانکنگ)

لاستیک نانکنگNANKANG   که در ایران به عناون نانکن NANKAN هم شناخته میشود در سال1959  شروع تولید تایر کرده وقدیمی ترین و معتبرترین تولید کننده  لاستیک در تایوان است.



نانکن (نانکنگ) در ابتدا برای خودروهای تولید داخل تایوان لاستیک تولید میکرد ولی سریعا راه تجاری سازی شرکت فورد موتور در سال 1987 به دست آورد Q1  خود را گسترش داده و در سال 1997 گواهینامه ISO اخذ کرده وهمچنان در هر سال با پیشرفتی چشم گیر به اصلاحات و پیشرفت در تولید و ساخت لاستیک ادامه داده.



در سال 2005 ISO/TS 16949 ,در سال 2001 گواهی QS-9000 , در سال 1998 گواهی ECO 14001  ودر اوت 2008 خط جدید ذخیره سوخت RDW#E4-117R-000001-S  تایوان را راه اندازی کرد.



لاستیک های نانکن (نانکنگ) در سراسر 5 قاره جهان و بیش از 50 کشور توزیع می شوند وبه خاطر کیفیت و نوآوری برترشان مشهور هستند و نمایندگی استان آذربایجان شرقی شرکت تلاش تایر ایرانیان می باشد که آماده ارائه فروش و خدمات به همشهریان عزیز می باشد.



اکنون زمان آن رسیده که با انواع لاستیک نانکن(نانکنگ)آشنا شوید.



لاستیک نانکن(نانکنگ)یکی از بهترین و محبوب ترین لاستیک های موجود در بازار ایران می باشد که علاقه مندان زیادی دارد ولی به دلیل میانگین قیمتی بالاتر نسبت به سایر لاستیک ها علاقه مندان مخصوص خود را دارا می باشد.



کیفیت و دوام تایرها به عنوان مصرفی ترین عضو سیستم انتقال قدرت خودروها,برای مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا افراد تمایل دارند از تایرهایی با عمر مفید بسیار بالا استفاده کنند,تا هزینه های تعویض لاستیک و تعمیر آن ها را کاهش دهند.صنایع تولید لاستیک نانکن(نانکنگ)از بزرگترین و معتبرترین کشورهای تولیدکننده تایر در تایوان می باشد,که تمامی محصولاتش را مطابق با بالاترین استاندارد های جهانی فورد Q1 تولید و عرضه می کند,که از مهمترین مستندات آن می توان به گواهینامه (لاستیک) آمریکا اشاره کرد که به دلیل کیفیت بالا و دوام این محصولات به آنها اعطا شده است.با بیش از نیم قرن تجربه مستمر در زمینه تولید انواع تایرهای ماشین های شخصی,کشاورزی,راهسازی و غیره در شمار خوشنام ترین کمپانی های تایرسازی قرار گرفته که تمامی محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال می کندو طرفداران بسیار زیادی دارد.انواع لاستیک نانکن(نانکنگ)تایوان بر روی بدنه خود دارای عاج هایی بسیار مقاوم ومستحکم هستند,که کیفیت این محصولات را به خوبی برای مشتریان مشخص می کند,این تایر ها از نوع چهار فصل هستند و در تمامی شرایط جوی و محیطی از استحکام قابل قبولی برخوردارند که رضایت مشتریان را جلب می کند.قیمت لاستیک نانکن شاید یکی از مهمترین دلایل تردید متقاضیان خرید تایر باشد,اما این محصولات با کیفیتی تضمین شده وارد بازارهای جهانی شده اند و قیمت آنها در مقایسه با کارکرد این تایرها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد.



ویژگی های انواع لاستیک نانکن(نانکنگ)



لاستیک های نانکن(نانکنگ)مانند هر تایر دیگر در آخرین عضو از سیستم انتقال قدرت خودروها قرار دارد,که به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار بالای آن یک سواری بسیار ایده آل برای مشتریان به همراه خواهد داشت,وهمین طور به دیگر قطعات سیستم هیدرولیک خودرو آسیبی وارد نمی کند,اما همواره برای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو توصیه می شود,به صورت روزانه وضعیت تایرها را ارزیابی کرد.



از دیگر ویژگی های انواع لاستیک نانکن(نانکنگ)می توان به قدرت چسبندگی مناسب,کنترل ساده تر خودرو,هزینه های پایین تعمیر و نگهداری,گارانتی های تضمین کیفیت,نرمی تایر و وزن کم آن ها اشاره کرد,که همه و همه یک سواری بی نظیر را برای مشتریان به ارمغان می آورد.



لاستیک نانکن(نانکنگ)برای تمامی خودروهای سواری ,باری و کشاورزی یک انتخاب بسیار ویژه می باشد , که در پایین آوردن غیر مستقیم هزینه های نگه داری خودرو تاثیر بسیار بالایی دارد.



خرید لاستیک نانکن(نانکنگ)



تنوع بالای تولیدات,کیفیت جهانی,قیمت مناسب,کارکرد بسیار بالا,نرمی و کنترل ساده تایرها از مهمترین دلایل تقاضای بالای خرید لاستیک نانکن(نانکنگ)در بازارهای جهانی می باشد,که سبب شده این برند تایوانی در کنار برندهای پرطرفدار تایرسازی قرار بگیرد.



لاستیک نانکن(نانکنگ)تایوان قیمت مناسبی دارد,که برحسب موارد بسیارزیادی از جمله ترکیبات سازنده,کارکرد تایرها,طراحی عاج ها,مقاومت حرارتی بالا و فناوری و تکنولوژی تولید این محصولات محاسبه و تعیین شده است و مخاطبان این محصولات به خوبی از آنها آگاهی دارند.



متقاضیان خرید انواع لاستیک نانکن(نانکنگ)با کیفیت در ابتدا باید به اعداد و علائم روی تایر ها توجه کنند,که شامل ترکیبات سازنده تایر,حداکثرفشار باد,اندازه تایر,نوع تایر,مقاومت حرارتی و تاریخ تولید برای اطلاع تایر می شود که مانند یک راهنمای بسیار مناسب به مشتریان در انتخاب نوع تایر کمک می کند.



فروش لاستیک نانکن ارزان قیمت



فروشگاه آنلاین تلاش تایرایرانیان از معتبرترین شعب نمایندگی فروش لاستیک نانکن(نانکنگ)ارزان قیمت و با کیفیت در کشور می باشد,که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و در کمترین زمان ممکن به دست مخاطبینش در سراسر کشور می رساند.متقاضیان خرید آنلاین لاستیک نانکن(نانکنگ)با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه معتبر می توانند پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود,سفارش خرید آن ها را تکمیل نمایند,واین تایر ها را درب منزل و همراه با گارانتی شرکتی معتبرتحویل بگیرند.