تلاش تایر ایرانیان

تلاش تایر ایرانیان

تلاش تایر ایرانیان

041-33332790
0 سبد خرید
لاستیک نرئوس

لاستیک نرئوس

لاستیک نرئوس Nereus ، پرچم دار کارخانه Ditrip Tires، در سال 2013 را اندازی شد.



این برند شامل طیف گسترده و متنوعی از لاستیک ها است که برای تمام فصول ساخته می شود تا باتوجه به نوع وسیله نقلیه و نیازها و علایق مختلف رانندگان کاربردهای متنوعی را ارائه کند.



لاستیک نرئوس Nereus نه تنها یکی از قابل اعتمادترین برندهای موجود در بازار است بلکه مطابق با بالاترین گواهینامه های نظارتی از جمله ISO,DOT,ECE.INMETRO,GCC,CCC  تولید می گردد و همچنین برای رعایت دقیق استانداردهای اروپا در ترکیب محصولات خود از PAH (روغن های بدون هیدروکربن آروماتیک چند حلقه ای) بهره می گیرد.



در سال 2017 لاستیک های Nereus به دلیل عملکرد خوب لاستیک و صدای بسیار کم آن موقع حرکت،در انواع مختلف خودروهای تسلا در بازار نروژ با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت.



لاستیک چینی نرئوس روی بیش از 19 طرح آج مختلف خود،بیش از 400 نوع محصول با کارایی مختلف ارائه می دهد.این مجموعه طیف گسترده ای از خودروهای مسافربری،SUV  ، ون ، کامیون سبک و غیره را در بر می گیرد.همچنین لاستیک آفرود این برند هم در حال ارائه می باشد.



لاستیک نرئوس یکی از لاستیک چینی خوب در بازار ایران می باشد.



کلیه تایرهای نرئوس Nereus دارای 5 سال خدمات پس از فروش از تاریخ درج شده روی تایر NEREUS  می باشند.این خدمانت شامل جبران خسارت در مواردی است که به تشخیص کارشناسان فنی،آسیب ایجاد شده در اثر ایراد فنی در ساختار تایر ایجاد شده باشد.بدیهی است ایراداتی که در اثر خطای انسانی راننده و یا عواملی نظیر :مشکلات راه ها،برخورد،ایرادات فنی خودرو،پنچری،نگهداری تایر در شرایط نامناسب،عدم توجه به تنظیم فشار باد داخل تایر،تمام شدن آج استاندارد تایر و امثالهم به وجود آمده باشند،تحت پوشش گارانتی خدمات پس از فروش نمی باشند.



اما در مواردی نظیر وجود سوراخ در بدنه ی تایر و از دست رفتن باد لاستیک،جدا شدن اجزای لاستیک بدون دلیل و برخورد و ترمز شدید و سایر اتفاقاتی که ممکن است ناشی از ایراد در هنگام تولید تایر بوده باشد،شرکت وارد کننده با آغوش باز پاسخگوی مصرف کنندگان گرامی خواهد بود و نهایت اهتمام خود برای جبران خسارت زیان دیده را مطابق اصول جبران خسارت به کار خواهدگرفت.